2 de març del 2008

Inici

Començo el master. De fet fa dies que va començar, però han coincidit una sèrie de circumstàncies que han fet que comenci ara de veritat:
  • Període de matrícules de la UOC. Faig de tutora d'inici del Graduat Multimèdia i he tingut d'estar ajudant als meus 103 tutorands.
  • Tenia d'entregar 2 cursos d'autoaprenentatge per la plataforma moodle el 28 de febrer.
  • El dia 21 em vaig trencar el braç esquerra. Sóc que sóc dretana!
En definitiva, que vaig seguir el taller virtual correctament, vaig presentar-me a l'assignatura Democracia, administració i societat de la informació 1 i para de contar.

Ara si toca començar en serio i amb presses. Tinc pendent llegir el mòdul 1, fer-ne el mapa conceptual i intervenir en el debat.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ànims!

A veure si ens en sortim!

Anònim ha dit...

Veig que no sóc l'única que ha tingut problemes aquests dies... Això m'anima una mica. Paro d'escriure que m'hi haig de posar!!
Laia.