6 d’abril del 2008

Mòdul 1 acabat

Amb un retard considerable, al termini que estava establert, he acabat el primer mòdul. Mentre l'he estat fent m'ha semblat un rotllo patatero. Economia, e-bussines, estudis, cultura... Tot de temes no massa enfocats als telecentres, feixucs i complicats d'entendre per mi.

Però, ara vist en perspectiva, trobo que no ha estat malament. M'ha fet analitzar coses en les que no m'hi havia dentingut massa, i això és molt positiu.

Des de que va començar el màster que estic de baixa per la trencada del radi. No és que hagi disposat de massa més temps, perquè entre mig he fet moltes coses, però si, que durant aquest temps he pogut organitzar-me el temps com m'ha convingut, i ara quan comenci a treballar ja no ho tindré tant fàcil. Però, no em fa massa por. Segur que ho acabo fent.

1 comentari:

Anònim ha dit...

I tant que podràs Olga!

Com va el braç?
Vas recuperant la motilitat?