11 de maig del 2008

Ara si, una cosa acabada

Ja està, vaig lliurar finalment la pràctica final, que consistia en un esbós d'un projecte. Calia triar una necessitat, estudiar-la i dissenyar un projecte per tal de satisfer-la.

En el meu cas vaig triar una necessitat que és molt real a la nostra comarca: Els allotjaments rurals necessiten millor la seua presència a Internet.

El Manel em va passar l'enllaç a un document que vaig trobar molt interessant, i he fet un petit estudi de l'estat actual de la presència a Internet d'aquests establiments. M'agradaria poder acabar-lo i aconseguir que el Pallars Sobirà podés ser capdavanter en aquest aspecte. Però cal molta feina, i satisfer altres necessitats més bàsica primer. Tots els allotjaments haurien de tenir connexió a Internet primer...

En general doncs, el primer mòdul s'ha acabat i m'ha agradat. Va costar però finalment li he trobat la utilitat.